تکنولوژی

چرا شارژر موبایل اصلی بخریم !!؟

-چرا شارژر موبایل اصلی بخریم؟؟

-شارژر اصل یا  غیر اصل؟
-چرا شارژ موبایل اصلی تضمین کننده عمر گوشی شماست؟
-شارژر فیک چه آسیب هایی به گوشی وارد می کند؟

شارژهای غیر اصل که به اصلاح شارژر های فیک خوانده میشن. شارژهایی هستند که به دلیل عدم کیفیت متریال داخلی استفاده شده عمر کوتاهی دارند. شاید در نگاه اول این شارژرها بسیار بصرفه تر باشن، اما در طولانی مدت آسیب های جدی به گوشی شما میزنند. در زیر چند مورد از این آسیب ها را باهم بررسی میکنیم:

1- آسیب رساندن به باتری گوشی

(که تایم طولانی تری نیاز دارد تا شارژ کامل شود. و از طرفی سرعت تخلیه باتری بسیار افزایش پیدا می کند و همین باعث  آسیب جدی به باتری گوشی شما می شود. )

2-آتش سوزی : کابل ها ممکن است زیاد از حد داغ شده و منجر به آتش سوزی شوند.

(یکی از آسیب های جدی شارژهای فیک متریال پایین آن و احتمال بالای آتش سوزی در زمان اتصال به برق شهری می باشد که به دلیل نوسانات ایجاد شده در کابل احتمال آسیب جدی گوشی همراه شما را دارد.)

3-خراب شدن و آسیب دیدن کابل به خاطر استانداردهای کیفیتی ضعیف کابل ها ممکن است شکننده تر باشند و درون دستگاه شما بشکنند.
4- ممکن است کابل های تقلبی به خوبی درون آداپتور یا گوشی چفت نشوند.

(یکی از دیگر آسیب ها مچ نبودن سوکت شارژر و گوشی اصلی می باشد که در ظاهر هم خوانی دارند اما واقعیت را از سرعت پایین شارژ شما میتونید متوجه بشین.)

5-عدم توانایی در همگام سازی دستگاه شما با کامپیوتر تان و …

(کابل های اصلی امکان خروج داده از گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر شما را فراهم میکنند در حالی که این امکان از شما در کابل های فیک گرفته می شود.)

6- عمر کوتاه شارژها به دلیل استفاده از متریال پایین که سبب هزینه مضاعف و اضافی برای مصرف کننده میشه

و نکته آخر اینکه شاید بتوان سرعت کابل اصلی با کابل های فیک را مثل هواپیما و ماشین تصور کرد سرعتی که در اختیار شما قرارداده میشود در این روزگار پر مشغله بسیار کمک کننده است.

(23 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید